maandag 26 juli 2010

Definitly a keeper

En ja hoor, Inception was helemaaaaal geweldig, al duurde hij wel lang.
De film duurde bijna 2,5 uur, maar dat vond ik eigenlijk helemaal niet erg, ik had zelfs nog wel langer willen zitten, want hij was geweldig, echt helemaal super!
In het begin snapte ik er helemaal geen fluit van, al die dromen, wat is nou echt en wat is nou nep, ik werd er gek van, maar na een tijdje snapte ik het, en de 2de helft was helemaal mooi!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ik ben er echt heel enthousiast over, zeker een aanrader, en vooral als je Leonardo Dicaprio goed vind spelen en het niet erg vind om naar de super knappe Joseph Gordon Levitt te kijken.
Image and video hosting by TinyPic
Ik wil hem zeker binnenkort nog een keer gaan kijken, omdat ik misschien dingen gemist heb, en gewoon omdat hij zo supergoed was!
Ik ga geen andere dingen verklappen, ga hem maar gewoon zelf kijken, want hij is echt de moeite waard en super spannend en leuk, al is het einde nog wel een klein beetje vaag, wat me stiekem doet hopen op een 2de deel, wie weet!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten