vrijdag 30 juli 2010

Monki openingsfeest

Image and video hosting by TinyPic
Misschien kennen jullie Monki wel, een zweedse moderetailer met andere kleren als bijv. de h&m, de kleren van monki zijn gedurfder, basic, maar toch heel mooi. Hier een paar van mijn favorieten van de collectie:
Image and video hosting by TinyPic
Een paar weken geleden mailde ik Shirley van http://styleguide.nl/, zij mocht namelijk ´kaartjes´ weggeven om naar het openingsfeest op 26 augustus te gaan. Dus ik deed een poging, en ja hoor, vandaag zat er een mailtje van Monki in mijn mailbox en alhoewel ik eerst dacht ´daar mag toch iedereen naartoe?´ kwam ik er als snel achter dat het alleen was voor mensen die bij styleguide hebben gewonnen of zijn uitgenodigd. SUPER leuk dus! Ik hoop dat ik er heen kan, want ik woon niet bepaald in de buurt, maar daar verzin ik vast wel wat op!
Ik ben super benieuwd, kom jij ook?
En ben je niet uitgenodigd, niks aan de hand, 27 augustus kan iedereen komen!

1 opmerking:

  1. leuk dat je naar het openingsfeest mag! ik wil er ook wel heen, maar ik wacht tot het 18 augustus is geweest, dan kan ik gratis met mn ov : P

    bedankt voor je reactie ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen