woensdag 23 juni 2010

Bronzers are fancy.

Image and video hosting by TinyPic
de schattige kleine verpakking, zonder mooie opdruk. (hij is lekker fris en fruitig want hij is in de wasmachine geweest, haha!)Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
na een keer met mijn vinger langs de bronzer te zijn geweest geeft hij al zo veel kleur af!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Bij de fancy zit sinds ongeveer een jaar altijd een leuke cadeautje voor in je make-up collectie, een paar maanden geleden zat er een bronzer bij, en het leek me leuk om daarover een review te doen, omdat het lekker budget is!

Zelf vind ik deze bronzer eigenlijk heel fijn, ik verwachtte er niet veel van, omdat hij gratis was, maar hij heeft veel pigment, smeert heel fijn uit, laat geen strepen achter, is niet te donker, stinkt niet, en geeft gewoon een mooi sun-kissed kleurtje!
ik ben fan! heb jij hem toevallig ook, en wat vind jij ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten