dinsdag 13 juli 2010

Make a difference

Ik ga toch maar niet alleen posten over beauty, ik vind veelste veel andere dingen ook leuk, namelijk fashion, fotografie, internet, muziek, blogs, wreckthisjournal, schilderen, tekenen, schrijven & allerlei andere dingen.
DUS, ik ga gewoon over vanalles schrijven, want zoals nu is mijn blog niet interessant, ik heb namelijk alweer een week niet gepost.
Om even bij te kletsen een paar nieuwe puntjes:
- Ik ben aangenomen bij Streetwise & meteen weer ontslagen (weeeeird)
- Ik ben morgen jarig! (18 YESSS)
- Ik ga toch op vakantie! (8 augustus naar France)
- Ik ga morgen misschien een mini-laptopje kopen voor school.
- Ik heb mijn kamer (en het hele huis) opgeruimd.
EN IK HEB ZIN IN MORGENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!
eindelijk 18, lekker cadeautjes openmaken & er komt een lief vriendinnetje langs, wat ook heel gezellig is, verder lekker taart eten en vrolijk zijn.
Ik heb ook al een lekkere parfum voor mezelf gekocht, (ik had nog een bejaarde douglas bon) en verder ga ik lekker genietennnnnn.

Liefs, Suzanne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten